دانشجوی ساوجی مخترع چسب آنژیوکت نام گرفت | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۸:۲۸:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,محمدرضا سعید دانشجوی دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری گفت: در تیر ماه سال ۹۵ در حوزه پانسمان نوین چسب شفاف آنژیوکت که مطابق با ساختار آنژیوکت است در اداره ثبت اختراعات کشور ثبت شد.

وی ادامه داد: چسب شفاف آنژیوکت در مراکز درمانی وجود دارد و این اختراع سبب ایمن تر شدن این چسب شده و از ورود میکروب ها جلوگیری کرده و همچنین بر روی حساسیت زایی این چسب ها کار شده است که این حساسیت در بیماران کمتر شود و همچنین به دنبال تولید انبوه این چسب ها و استفاده در مراکز درمانی هستیم.

دانشجوی مخترع خاطر نشان کرد: پس از اختراع از طرف دانشگاه علوم پزشکی ساوه در اسفند ماه سال ۹۵  عنوان پژوهشگر و مخترع برتر شناخته شدم و در دانشگاه هم سمت دبیر کمیته تحقیقات به بنده محول شد .

وی با بیان این که دانشجویان باید در دوران دانشجویی ایده های خود را پیگیری کنند ، تاکید کرد: دانشجویان پرستاری زمانی که در محیط بالینی حاضر می شوند به صورت جزیی به مسائل بنگرند و ایده های خود را پیگیری نمایند و این ایده ها را به صورت اختراع و یا مقاله ارائه دهند .

سعید در پایان افزود: در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی ، کمیته تحقیقات  وجود دارد و به دانشجویان توصیه می کنم که در این کمیته تحقیقات عضو شده و ایده های خود را ثبت نمایند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی