خطا در اجرای امور فرهنگی سایر اقدامات شهرداری را تحت الشعاع قرار می دهد | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۸:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه  , در این جلسه که احمد حاج امینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساوه، محسن مددی معاون خدمات شهری، هادی هنرمند مسئول روابط عمومی شهرداری، جوانمرد رئیس حراست شهرداری و … حضور داشتند، رسیدگی به موضوعات فرهنگی به عنوان اولویت نخست امور شهرداری مطرح گردید.

احمد حاج امینی گفت: اهمیت موضوعات فرهنگی در شهر جایگاه ویژه ای داشته و باید ریزبینانه مورد بررسی واقع گردد.

وی افزود: موارد فرهنگی در این کمیته حلاجی می شود و در صورت نیاز به اجرا برای تصویب در صحن شورا مطرح می گردد.

وی اهمیت اجرای اقدامات فرهنگی در شهر را بسیار مهم تر از موارد عمرانی و خدماتی دانسته و افزود: اگر درصدی خطا در اجرای امور فرهنگی شهر مشاهده گردد، تمام تلاشهای عمرانی و خدماتی شهر را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

محسن مددی معاون خدمات شهری شهرداری نیز در این جلسه گفت: قطعا با استفاده از نظرات حاضرین بهترین تصمیمات فرهنگی شهر در این جلسه مطرح خواهد گردید.

وی گفت: با توجه به خدماتی که شهرداری ارائه می دهد، این مجموعه باید همیشه یک گام جلوتر از سایرین بوده و برای برنامه های فرهنگی سال ۹۷ باید طبق تقویم فرهنگی حرکت نماییم و می توان در این خصوص از پیشنهادات صاحب نظران حوزه فرهنگی نیز بهره مند شد.

در این جلسه مددی تغییر دیدگاه سایر ادارات و ارگانها نسبت به شهرداری را مطرح نموده و گفت: باید این دیدگاه که شهرداری صرفا به عنوان متولی تقبل هزینه ها برای سایر ادارات مد نظر واقع می شود، تغییر نماید تا همه امور را به شهرداری محول ننموده و خود نیز در این زمینه احساس مسئولیت نمایند

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی