ساوه شهر شادی نیست / پروژه کنارگذر در حال پیگیری و انجام است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۱۱:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , شهردار ساوه در نشستی با خبرنگاران گفت : ساخت پیاده راه امام خمینی (ره) بدون در نظر گرفتن پیش نیازهای مورد نظر احداث شد و همین امر موجب نارضایتی های فراوان شده بود.

وی با اشاره به اینکه جای پیاده راه معبر اصلی شهر نیست افزود : با توجه به اینکه ساخت پیاده راه با اقبال عمومی مواجه نشد مجبور شدیم برای رضایت عموم تغییراتی را ایجاد کنیم البته مصوب شده بود پیاده راه بطور کلی جمع آوری شود اما شکل کنونی آن را با کمی تغییر حفظ کردیم.

شهردار ساوه در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری شهرستان ساوه در مورد نشاط اجتماعی گفت : این را قبول داریم که ساوه شهر شادی نیست , پارک بزرگی نداریم و در زمینه ایجاد نشاط در ساوه کمبودهایی داریم اما در تلاشیم با انجام پروژه هایی مانند پارک آبی فدک و احداث آبنمای خشک قدمهایی در این زمینه برداریم.

حسینی در ادامه با اشاره به کاهش یدید درآمد شهرداری ساوه با توجه به مصوبه جدید مالیات بر ارزش افزوده گفت : کم شدن ناگهانی بودجه شهرستان ساوه با وجود ۴۰ میلیارد تومان بدهی شوک سنگینی به مجموعه شهرداری ساوه بود که تلاش کردیم با همکاری مجموعه شهرداری ساوه و عموم شهروندان این خلا را پر کنیم و در واقع شهرداری و شورای پنجم در ابتدا با یک مدیریت بحران همراه شد.

وی افزود : با ارائه بسته های تخفیفی در زمینه های محتلف تلاش کردیم بخشی از این کسری را جبران کنیم که در بهمن و اسفندماه سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بابت فروش تراکم کسب درآمد کردیم اما به دلیل درآمد بالای شهرداری در سال‌های قبل ، مجموعه مدیریت شهری به دنبال وصول مطالبات نبوده است و بر این اساس میزان مشارکت شهروندی در مدیریت شهری به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

شهردار ساوه در ادامه به ارائه خدمات شهری در نقاط حاشیه‌ای شهر اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۰۲کیلومتر معبر خاکی در حاشیه شهر بالغ بر ۲۵ کیلومتر زیرسازی و آسفالت در هفت ماه گذشته انجام شده است.

حسینی با اشاره به فعالیت باشگاه شهرداری ساوه گفت: براساس اعلام سازمان بازرسی مبنی بر ممنوعیت تیم‌داری حرفه‌ای توسط شهرداری‌ها لذا شهرداری ساوه نیز از این قاعده مستثنی نبود اما با ارسال دستورالعملی از سوی وزارت کشور این ممنوعیت برداشته شد و تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر حضور یافت و تلاش خواهیم کرد تا با تقویت مسائل فنی نتیجه قابل قبولی توسط این تیم گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , نائب رئیس و رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر ساوه این جلسه با اشاره به توسعه امکانات شهری در نقاط مختلف گفت : مناطق مختلف ساوه را اولویت بندی کرده ایم و بیشترین اولویت با مناطق محروم و حاشیه شهر برای بهره مندی ازنیازهای اولیه شهر نشینی بوده است.

سعیده محمودی گفت : برای احداث استخر مختص بانوان محترم در ساوه رایزنی هایی انجام شده است اما برای عملی کردن آن بدنبال جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی هستیم .

وی از راه اندازی پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در پارک بانوان شهردای ساوه خبر داد : بدنبال ایجاد کالسکه سواری برای بانوان و همچنین راه اندازی غرفه هایی در پارک بانوان هستیم تا بانوان ساوجی از امکانات بیشتری در این پارک بهره مند شوند.

محمودی گفت : پیشنهاد برگزاری جشنواره غذا در تاریخ ۲۱ مردادماه در پارک بانوان نیز ارائه شده است که بزودی اطلاع رسانی در این مورد انجام خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی