بازدید جمعی از مسئولان از کانون پیروان ولایت ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۵:۵۵:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس , محمد بهاروند فرماندار ساوه و عباس محمدیهزاوه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه صبح امروز ار کانون پیروان ولایت ساوه بازدید بعمل آوردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه در این دیدار گفت : کانون پیروان ولایت کمیته امداد ساوه در سال ۱۳۸۶ در منزلی که توسط خانواده مرحوم ابراهیمی وقف شده است شروع به فعالیت کرد که سهمیه ۲۴۰ نفری اعضای تحت پوشش آن نهاد را ارائه خدمت میکند.

وی افزود : با توجه به اینکه یکی از معضلات جامعه فقر فرهنگی است , یکی از رویکرد های اصلی کمیته امداد امام رویکردهای فرهنگی است که در سالجاری با برگزاری کلاس های قرآنی در این مجموعه شامل تجوید , حفظ و روخوانی قرآن و همچنین ارائه آموزش های مختلف در قالب کلاس های آموزشی قدم مثتبی در این راه برداشته ایم.

محمدی اضافه کرد : از دیگر برنامه های این کانون ارائه آموزش های قبل از ازدواج ویژه دختران تحت پوشش است که با توجه به شرایط اجتماعی این افراد , میتواند تا حد زیادی از آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

وی در پایان از ارائه آموزش های گروهی زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت : در این کلاس ها نحوه ایجاد شغل و کسب درآمد به سرپرستان خانوار ارائه میشود.

در این دیدار برخی زنان سرپرست خانوار به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی