توپ‌های لیگ برتر فوتسال برای ۲۰ سال پیش است!/تنها دغدغه من جوان بودن تیم است | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۳:۵۵:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , جواد اصغری مقدم درباره ارزیابی‌اش از ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال گفت: شرایط لیگ که چندان مطلوب نیست. توپ‌هایی که در لیگ امسال استفاده می شود خوب نیست و حداقل یک فصل زمان می برد تا بازیکنان به آن عادت کنند. تیم مس سونگون هم باید به مسابقات جام باشگاه های آسیا می رفت و همین مسئله باعث شد تا وقفه ای در لیگ ایجاد شود؛ آنهم درست زمانی که تیم ها روی غلتک افتاده بودند. به هر حال این وقفه طبیعی بود و برای تیم مس در آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

وی خاطرنشان کرد: در کشورها و مسابقات زیادی بازی کرده ام ولی تا به حال توپی با این کیفیت پایین ندیده بودم. این توپها یا «پله» می شود و یا راحت می ترکد. بازیکن نمی تواند به راحتی آنرا کنترل کند و با آن مانور بدهد. توپهای این دوره از مسابقات لیگ مرا یاد توپهای ۲۰ سال پیش می اندازد که در فوتسال مورد استفاده قرار می گرفت و در اصطلاح تنبل نبود. امیدوارم هرچه سریعتر توپهای لیگ فوتسال عوض شود.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه درباره شرایط تیمش تصریح کرد: نصف بازیکنان تیم ما سابقه لیگ برتری نداشته اند. سه چهار بازیکن جدید جذب کردیم. تمام نفرات ما هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی شایسته هستند. تنها دغدغه من جوان بودن تیم است. نصف تیم سن ایچ بومی بوده و سال اولی است که در لیگ بازی می کنند. برای همین نیاز به زمان است تا تجربه اندوزی کنند.

اصغری مقدم با بیان اینکه سن ایچ در دیدار آخر خود مقابل سوهان قم شایسته پیروزی بوده است، گفت: در این بازی به تساوی رسیدیم ولی با احترام به تیم قم باید بگویم فرصتهای گلزنی ما دوبرابر تیم حریف بود و باید برنده می شدیم. در بازی با مقاومت البرز هم ۳۰ دقیقه بازی دست ما بود اما در نهایت به تساوی یک – یک رسیدیم. ضمن اینکه باخت ما مقابل حفاری در اهواز و در دمای نزدیک به ۶۰ درجه رقم خورد و آنجا هم شایسته باخت نبودیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان با بیان اینکه هدف تیمش حضور در مرحله پلی آف است، اظهار کرد: باید از مسئولان کارخانه و بخصوص آقای باقری تشکر کنم. او به خوبی تیم را حمایت می کند و اجازه نداده مشکلات اقتصادی کارخانه، در تیم تاثیر بگذارد. ضمن اینکه اخلاق مداری یکی از نکات مورد تاکید مسئولان کارخانه است و از این بابت خوشحالم.

منبع : مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی