نظارت جدی بر روند قیمت ها در بازار تکلیف مهم متولیان است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۷:۱۷:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه حسین معمارنیا روز دوشنبه در نشست اعضای کمیسیون های هماهنگی امور تعزیرات حکومتی و برآورد اطلاعات شهرستان ساوه، افزود: نظارت جدی بر روند قیمت ها در بازار تکلیف مهم متولیان است و در این راستا باید نرخ کالاهای اساسی مانند مرغ، برنج، روغن، تخم مرغ و لبنیات با جدیت رصد شود و از هر تخلف احتمالی پیشگیری شود.

وی گفت: تغییرات قیمت برخی کالاهای اساسی به دلیل نوسانات قیمت ارز و اعمال محدودیت ها در ماه های اخیر رخ داده و نیاز است که با تشدید نظارت ها و بازرسی بازار دامنه آن بزرگتر نشود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه اظهار داشت: افزایش قیمت کالاها بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از ۱۰ درصد ممنوع است و برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید موضوع نظارت بر مراکز عرضه کالاها و خدمات، انبارها، سردخانه ها و پایش بازار به صورت روزانه انجام شود.

معمارنیا تاکید کرد: مصرف کنندگان هنگام خرید کالا ملزم به دریافت فاکتور هستند و واحدهای صنفی نیز باید نرخ نامه ها را در معرض دید مشتریان قرار دهند در غیر این صورت جرم تلقی شده و مجازات دارد.

در این نشست مقرر شد کمیته های نظارتی ویژه با حضور بازرسان افتخاری با هدف نظارت بر قیمت کالاها و خدمات و نیز جلو گیری از تخلفات واحدهای صنفی، شرکت های تولیدی و سایر مراکز تشکیل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی