جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهرستان ساوه برگزار شد | ساوه نار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳۱۵:۰۷:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , مهدی الیاسی در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهرستان ساوه گفت: ساماندهی گلزار شهدا حداقل کاری است که ما می توانیم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت ها و ایثارگری های آنان انجام دهیم.

وی هدف از بازسازی گلزار شهدا را ادای دین به شهدا عنوان کرد و افزود: شهرستان ساوه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۵۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرد که این تعداد شهید در ۶۳ گلزار آرمیده اند.

معاون فرماندار افزود: با اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدا تاکنون تعداد ۵۹ گلزار شهدا در سطح شهرستان ساماندهی شده است و در صورت تامین اعتبار، سایر گلزارها نیز تا پایان سال جاری ساماندهی می شوند .

 وی عمده مباحث مطرح شده در این  جلسه را ساماندهی گلزارهای تک مزار و دومزار، اجرای طرح جامع ساماندهی گلزار شهدا ی امامزاده سید علی اصغر ، تعمیر و بازسازی تابلو و تصاویر شهدا در روستاها و ساماندهی گلزار شهدا مدافع حرم واقع در امامزاده سید اسحاق عنوان کرد و گفت:مقرر گردید اوقاف و امور خیریه با همکاریبنیاد شهید ضمن پیگیری جدی موارد از اداره کل متبوع ،اقدامات لازم جهت تسریع در روند ساماندهی گلزارها را معمول نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی