رئیس هلال احمر ساوه: آموزش اصلی ترین اولویت فعالیت هلال احمر است | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۴۸:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سیدلقمان حسینی در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه هلال احمر مردمی ترین نهاد خدمت رسانی به مردم در کشور است، عنوان کرد: آموزش نقش عمده ای در پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی دارد از این رو محور فعالیت‌های هلال احمر در حوزه آموزش است.

وی با تاکید بر اینکه در کشورهای توسعه یافته، دولت ها نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش دارند؛ گفت: با آموزش مردم می‌توان در هنگام بروز حوادث و حتی در زمان وقوع بحران میزان وقوع خسارات و تلفات جانی و مالی را کاهش داد.

وی تصریح کرد: هر چقدر جامعه از لحاظ آموزشی توانمند شود به همان میزان بلایا و حوادث طبیعی را می توان مدیریت کرد و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کرد.

رئیس هلال احمر ساوه با تاکیدبر آگاهی بخشی از طریق رسانه‌ها ، اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان ابزارهای آموزشی نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت حوادث طبیعی و غیر طبیعی با ارتقای آگاهی های عمومی بر عهده دارند.

حسینی در ادامه از فعالیت بیش از پنج هزار نفر در مجتمع ورزشی هلال احمر این شهرستان در فصل تابستان خبر داد و گفت: بیشترین مراجعه به هلال احمر شهرستان را جوانان تشکیل می دهد.

وی به آموزش ۶۰۰نفر در دوره های آموزشی کمک های اولیه اشاره کرد و از کسب مقام اول المپیاد استانی دادرسان جمعیت هلال احمر خبر داد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران ساوجی تجلیل بعمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی