ذبح رایگان قربانی در کشتارگاه شهرداری ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۷:۵۷:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,  محسن مددی معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در جلسه هماهنگی ذبح دامهای قربانی در عید سعید قربان که با حضور دکتر سرمدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به احتمال بروز بیماری‌های مشترک دام و انسان در پی کشتارهای غیر بهداشتی دام در معابر و منازل، کشتارگاه شهرداری با برخورداری از امکانات کاملاً بهداشتی و نیروی انسانی کافی و متخصص شرایط خوبی را برای ذبح و استحصال دام ایجاد کرده است که می‌تواند در این رابطه یاری‌گر سلامت شهروندان باشد.

وی با اشاره به اقدامات درحال انجام برای برگزاری طرح ذبح رایگان دام در روز عید قربان، تأکید کرد: امسال نیز با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب، تلاش داریم شرایط خوبی را برای ذبح دام‌های خیران، نیکوکاران و همشهریان در روز عید سعید قربان ایجاد کنیم.

مددی با اعلام این خبر که کشتارگاه شهرداری در روز عید سعید قربان(چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بدون دریافت عوارض آماده ارائه خدمات شهروندان می باشد، افزود: دام ذبح شده در کشتارگاه در همان لحظه تحویل شهروندان می شود و در صورت تمایل متقاضیان در سرخانه نگهداری می شود.

وی تصریح کرد: تنها هزینه ای که شهروندان برای ذبح بهداشتی خود متحمل می شوند پرداخت ۱۰ هزار تومان حق الزحمه به سلاخان می باشد.
دکتر سرمدی رئیس شبکه دامپزشکی ساوه نیز این جلسه از آمادگی سه تیم ثابت در میادین اصلی شهر در روز عید قربان خبر داد و گفت: ارایه تمامی خدمات بهداشتی وشرعی قبل و بعد از کشتار نیز در کشتارگاه شهرداری و دیگر اماکن تعیین شده به صورت رایگان انجام می شود.

وی حفظ سلامت و نیز اطمینان خاطر مردم از سلامت دامهای قربانی و گوشت لاشه های استحصالی را مهمترین هدف تیمهای دامپزشکی در روز عید سعید قربان عنوان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی