کسب مقام سوم المپیاد آماده طرح ملی دادرس توسط دادرسان پسر ساوه | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۳۸:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ؛ پیرو برگزاری چهارمین دوره مسابقات استانی المپیاد آماده طرح ملی دادرس و پس از اتمام مسابقات دختران دادرس؛ چهارمین دوره مسابقات کشوری المپیاد آماده در بخش سوم، با حضور پانزده تیم دادرس از ۱۵ استان کشور و به میزبانی مشترک سه ضلع اجرایی سازمان جوانان هلال احمر، اردوگاه مهر بندر انزلی و استان گلستان به عنوان میزبان اردوهای دوره پسران برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها دادرسان مهارت های امدادی خود را محکی جدی زدند، تا پس از بازگشت به شهر و دیار خود، با بهره جستن از این تجربیات، و ارتقاء دانش و توانمندی های بشردوستانه و امدادی، در امر خطیر خدمت رسانی به خانواده و جامعه، نقش تاثیرگذاری را ایفا نمایند.

بنا بر این گزارش، دانش آموزان آماده در روزهای سخت، پس از مشارکت پرشور، و تلاش در اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و حضور فعالانه در مسابقات اصلی و جانبی، با دریافت مدال و هدایایی به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان دادند.

گفتنی است، پیش از این مرحله کشوری مسابقات المپیاد آماده در بخش دختران برگزار شد و رقابت های کشوری المپیاد آماده در بخش پسران که از شانزدهم شهریور آغاز شده است در دوره دوم تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری در اردوگاه مهر بندر انزلی ادامه خواهد داشت.

در پایان این رقابت ها و پس از ارزیابی در رشته های مختلف تیم دادرسان پسر شهرستان ساوه که در قالب تیم استان مرکزی به این رقابت ها اعزام شده بودند موفق به کسب مقام سوم شدند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی