برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام محرم نیازمند اخذ مجوز از شهرداری | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۱۲:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ، “محسن مددی” در جلسه ساماندهی ایستگاه های صلواتی گفت: شهروندان قبل از ایجاد ایستگاه صلواتی باید نسبت به اخذ مجوز لازم از شهرداری اقدام کرده و بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی نکنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در برپایی ایستگاه های صلواتی، افزود: این جلسه به‌منظور ساماندهی و پیشگیری از حوادث و تبعات احتمالی ایستگاه‌های صلواتی برگزار شده و ایستگاههای صلواتی در صورت نداشتن مجوز از طریق مراجع قانونی جمع‌آوری‌ خواهند شد.

مددی یادآور شد: امسال برای سهولت و تسریع در خصوص صدور مجوز برای ایستگاه های صلواتی، این کار به شهرداری های مناطق نیز واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان در برپایی ایستگاه های صلواتی باید به چند نکته توجه کنند، تصریح کرد: از هیئات درخواست می‌شود در هنگام نصب داربست برای برپایی ایستگاه های صلواتی کلیه اصول ایمنی را رعایت کنند و این میله ها در برابر وزش باد و یا فشاری که از سوی مراجعین وارد می شود مقاوم باشند تا منجر به بروز حادثه برای شهروندان نشود.

مددی اظهار داشت: همچنین برای حفظ زیبایی محیط شهری درخواست داریم تا از داربست های متناسب و چادرهای تمیز برای این کار استفاده شود، به علاوه در محل برپایی ایستگاه های صلواتی حتما از کپسول های آتش نشانی و سطل های جمع آوری زباله استفاده گردد.

وی در ادامه یادآور شد: از شهروندان این درخواست را هم داریم تا از نصب داربست ها در محل پیاده رو ها و فضای سبز شهری پرهیز کنند، همچنین در هنگام برپایی ایستگاه ها توجه داشته باشند موجب مسدود کردن انهار نشوند چرا که با توجه به فصل بارندگی این کار موجب آبگرفتگی و بروز مشکلاتی برای شهروندان خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی