هشت دوربین در آزادراه ساوه به همدان نصب می شود | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۰:۰۷:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه «محمد بهاروند» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تجهیزات نظارتی و کنترلی به منظور کاهش آمار حوادث رانندگی و با همکاری اداره راهداری و مسئول این آزاد راه نصب می شود تا زمینه ثبت و رصد تخلف های رانندگی فراهم شود.
وی عنوان کرد: خرید و انتقال این دوربین ها انجام شده و به زودی عملیات نصب و راه اندازی آن کلید می خورد.

بهاروند یادآور شد: کمبود مجتمع های خدمات رفاهی و جایگاه های عرضه سوخت در آزادراه پرتردد ساوه به همدان از کاستی های اساسی است و بر اساس اعلام مراجع پلیس راهور، نبود این زیرساخت ها در بروز حوادث رانندگی به ویژه برای خودروهایی که بعد از ساعت ها حرکت از سمت غرب کشور به این محدوده می رسند اثر دارد.

معاون استاندار مرکزی اظهار کرد: باپیگیری های متعدد در هفته دولت امسال نخستین جایگاه سوخت گیری با ظرفیت ۱۵۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل در کیلومتر ۱۰ آزادراه ساوه به همدان بهره برداری شد.
بهاروند افزود: سه مجوز دیگر جایگاه سوخت نیز برای این مسیر صادر شده که ۲ جایگاه همراه با زیرساخت مجتمع رفاهی و جایگاه عرضه سوخت به صورت قرینه در محدوده ۱۰ کیلومتری نوبران است.

وی افزود: روند اساخت یکی از این طرح ها بعد از تجهیز کالا، دارای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و به زودی نیز عملیات اجرای آن کلید می خورد.
بهاروند توضیح داد: ساخت یک جایگاه عرضه سوخت در ضلع جنوبی عوارضی ساوه به همدان (دخان) را از دیگر مجوزها است که اقدامات اولیه برای اجرای آن صورت گرفته و در صورت بهره برداری می تواند نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی و ممانعت از خستگی و خواب آلودگی رانندگان داشته باشد.

به گفته فرماندار ساوه در کیلونتر ۹۰ آزادراه از سمت همدان به ساوه‌ ایجاد یک مجتمع رفاهی و خدماتی دیگر ضروری است.
آزادراه ساوه – همدان به طول ۱۷۵ کیلومتر به عنوان بخش مهمی از آزادراه غرب کشور (کربلا) محسوب می شود و ۹۰ کیلومتر از این مسیر نیز در حوزه استحفاضی شهرستان ساوه قرار دارد.

نصب دوربین های پایش و ایجاد مجتمع های رفاهی و جایگاه سوخت در آزادراه ساوه به همدان از مصوبات نشست خرداد ماه امسال با حضور مسئولان استانی‌، ‌فرماندار ساوه و مراجع قضایی این شهرستان بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی