دریافتی مستمری بگیران امسال ۱۴ درصد افزایش می‌یابد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۵۷:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساوه، پرویز فتاح دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به تسهیلات کمیته امداد به نیازمندان اظهار داشت: در سال قبل ۱۳۵ هزار فقره وام اعطا شده است که امید داریم تا امسال این میزان به ۲۰۰ هزار فقره وام افزایش یابد.

وی افزود: پیش بینی ما این است که افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با دریافت این تسهیلات ظرف مدت ۳ سال خودکفا شده و با اشتغالزایی در نتیجه اعطای تسهیلات از چرخه حمایتی امداد خارج شوند این درحالی است که در برخی موارد احتمال دارد تا به دلیل مخاطرات اقتصادی، این مدت افزوده گردد.

فتاح عنوان کرد: در طول ۲٫۵ قبل ۲۴۰ هزار خانوار با دریافت تسهیلات اشتغالزایی این نهاد خارج شده که در نتیجه، ظرفیت خالی به وجود آمده است که توانستیم در طول ۲ گذشته حدود ۸۰ هزار خانوار را که در شرایط اقتصادی موجود کشور دچار مشکل بودند به چرخه حمایتی امداد وارد کنیم.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در نظر داریم برای شهریورماه ۵۰ هزار خانوار جدید را تحت پوشش قرار دهیم.

با همکاری مجلس و دولت در اجرای تبصره ۱۴، از مهرماه سال ۹۷ تعداد افراد منتظر در نوبت جهت قرار گرفتن در تحت پوشش کمیته امداد به حداقل می‌رسند و میزان دریافتی مستمری‌بگیران نیز امسال ۱۴ درصد افزایش می‌یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی