تخفیت ۳۰ درصدی عوارض برای تجاری های غیرمجاز نیازمند مراجعه داوطلبانه است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۲۴:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه “سعید حکیمی” مسئول واحد کنترل و نظارت بر تخلفات شهری شهرداری ساوه در آغاز تمرکز و فعالیت این واحد در محل خیابان جمهوری، بیان داشت: امروز شاهد هستیم که بسیاری از تجاری های ساوه بصورت غیرمجاز ساخته شده و بدون رعایت ضوابط شهرسازی و اخذ پروانه با از هم گسیختگی مشکلاتی را به شهر تحمیل کرده اند.

وی از آغاز طرح ساماندهی تجاری های غیر مجاز در شهر توسط این واحد خبر داد و گفت: اعمال قانون جهت ساماندهی املاک غیرمجاز بر اساس ضوابط و مقررات در راستای رفاه حال شهروندان بوده زیرا ساماندهی این املاک موجب خواهد شد تا حقوق شهر و شهروندان که در اختیار این گونه املاک غیر مجاز است باز پس گرفته و صرف عمران و آبادانی شهر شود.

حکیمی با بیان اینکه برای احقاق حقوق مردم موضوع ساماندهی تجاری های غیر مجاز بطور جد پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: طرح تخفیف ۳۰ درصدی برای مالکان تجاری های غیر مجاز فرصت خوبی را برای آنان فراهم آورده تا نسبت به قانونمند کردن ملک خود اقدام کنند چون اگر این واحد نسبت به ساماندهی این املاک اقدام کند دیگر مشمول تخفیف نخواهند شد.

وی به شهروندان پیشنهاد کرد تا در مدت زمان باقی مانده (۳۰ مهرماه) از این امتیاز شهرداری برای پرداخت عوارض تجاری خود اقدام و از تخفیف پیش بینی شده بهره مند شوند.

وی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز مسکونی نیز در شهر یادآور شد: با توجه به اینکه امروز مناطق حاشیه نشین معضلات و مشکلات زیادی را برای شهر و شهرداری برای تامین خدمات آنان بوجود آورده است با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز نیز بطوری جدی برخورد خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی