بخشدار نوبران، سرپرست بخشداری مرکزی ساوه شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۵۷:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , طی حکمی از سوی استاندار استان مرکزی، “محمدحسن قاسمیان” که هم اکنون بخشدار بخش نوبران ساوه است به سمت سرپرست بخشداری بخش مرکزی این شهرستان منصوب شد و در صورت صدور حکم از سوی وزارت کشور بخشدار بخش مرکزی خواهد شد.

فرماندار ساوه در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری این شهرستان در اینباره گفت: با تلاش بخشداران و کارکنان بخشداری مشکل خاصی در دو بخش این شهرستان وجود ندارد و با جذب به موقع اعتبارات نقش مهمی در توسعه روستاها و شهرهای کوچک داشته‌اند.

محمد بهاروند افزود: دلیل انتخاب سرپرست برای بخشداری مرکزی این است که تا زمان صدور حکم از سوی وزیر کشور برای این بخش کارها با سرعت پیش برود و به درخواست‌های مردم رسیدگی شود.

وی در ادامه گفت: تا زمانی که جایگزین بخشدار فعلی بخش نوبران نیز انتخاب و با حکم وزیر کشور به این سمت منصوب شود، امور مربوط به بخش به همین منوال انجام و سرپرست بخشداری مرکزی همچنان در سمت بخشدار نوبران به مردم خدمات لازم را ارائه خواهد کرد.

فرماندار ساوه در ادامه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به انتخاب بخشدار نوبران اقدام و با اولویت قراردادن انتخاب یک نیروی بومی، تصدی این سمت نیز بزودی تعیین تکلیف شود.

قاسمیان دارای تحصیلات کارشناسی ارشد علوم اجتماعی است. مسئول دبیرخانه شورای تأمین فرمانداری ساوه، بخشدار نوبران، کارشناس امنیتی انتظامی فرمانداری این شهرستان و بخشداری مرکزی ساوه را در سوابق کاری خود دارد

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی