اورژانسی سبز اندیش ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۶:۱۷:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به قلم : فرقانی پور – فعال محیط زیستی

وقتی عوارضی اول آزاد راه ساوه به سمت همدان را رد میکنید ،پایگاه اورژانسی در کنار ورودی مجتمع آسمان و پایین روستای سیلیجرد نظرتان را جلب میکند.پایگاهی که در بیابان و کمبود آب ،تفاوتش را با فضای سبز زیبای بیرونش به رخ میکشد.

نمیخواهیم از سختی های کار اورژانس در تصادفات وحشتناک و امداد و نجات هموطنان بگوییم که این وظیفه ذاتی آنهاست.اما اینکه با همه سختی ها بتوانی روحیه ات را حفظ کرده و گامی برای حفظ منابع طبیعی برداری ،کار مهمی کردی که آقای داود الله وردی ۵۰ساله و تکنسین فوریتهای پزشکی اورژانس بخوبی از عهده اش برآمده است.

او ۲۹سال است که در بیمارستان و اورژانس کار میکندو سعی کرده روحیه عاشقی را برای خدمت به انسانها ،گیاهان و موجودات بکار گیرد. عاشق که باشی همیشه امیدوار و پر تلاشی فرقی نمیکند که کجا باشی….

در یکی از روزهای اواسط شهریور ۹۷ فرصتی فراهم میشود تا با آقای الله وردی عضو افتخاری گروه حافظان طبیعت ساوه ،گپ و گویی از نزدیک داشته و با فعالیتهایش بیشتر آشنا شویم.

کاشت درختان سنجد ،پسته ،انار و انجیر و نهال آتریپلکس در اطراف پایگاه اورژانس به همراه جمع آوری پسماندهای قابل بازیافت پلاستیکی و آلمینیومی و….و تحویل آنها به افراد مستحق برای فروش ،و همچنین جمع آوری بذرهای تاغ و آتریپلکس به منابع طبیعی و حافظان طبیعت تنها جزئی از کارهای الله وردی است.

ایشان از کار ارزنده ی اداره منابع طبیعی ساوه نسبت به کاشت آتریپلکس در فضای خالی دو لاین آزاد راه ساوه__همدان تمجید کرده و آین آتریپلکسها را ضربه گیر خودروهایی که از جاده‌منحرف شده اند میداند.!

امثال الله وردی ها بدنبال نام و آوازه نیستند. تقدیر شوند یا نشوند به تکالیفشان عمل میکنند.

خداوند حافظشان باشد

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی