برگزاری مانور مشترک سازمانهای امدادی ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۵۱:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , مانور عملیاتی لحظه صفر آتش نشانان ساوه برگزار شد تا آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با این غافلگیری در مواجهه با حوادث احتمالی در ساختمان های بلند محک بخورند.

به منظور ارزیابی عملکرد و محک آمادگی آتش نشانان ساوه و اورژانس ۱۱۵ به صورت لحظه صفر در رویارویی با حوادث ساختمان های بلند ، مانوری درمجتمع فرهنگیان شهرک علوی بدون هیچگونه اطلاع رسانی از قبل به آتش نشانان پیش بینی شد.

با اعلام این حادثه پنج اکیپ عملیاتی از دو ایستگاه آتش نشانی ساوه سریعا به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه توانستند در محل حادثه اعلام شده حضور یافته و با بکاری ابزارهای مورد نیاز، امداد رسانی در طبقه ۱۱ این ساختمان را آغاز و در مدت زمان ۲۲ دقیقه این عملیات را به پایان برساندند.

محمدرضا برزگر رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه در حاشیه این مانور گفت : به لحاظ امکانات آتش نشانی ساوه دارای امکانات نحدودی است اما از لحاظ توانایی نیروهای آتش نشانی ساوه در سطح قابل قبولی قرار دارند که با ادامه روند برگزاری مانورها این آمادگی به بالاترین سطح خود خواهد رسید.

وی افزود : با توجه به افزایش ساختمان های بلند در شهرستان ساوه , نیروهای عملیاتی میبایست از لحاظ جسنمانی , عملیاتی و علم روز در بالاترین سطح خود قرار بگیرند که این موضوع در دستور کار آتش نشانی ساوه قرار دارد.

برزگر اضافه کرد : ایمنی ساختمان های شهرک علوی چندان تایید شده نیست بنابراین فرهنگ سازی و آموزش به اهالی این منطقه جهت پیشگیری و مدیریت حوادث در دستور کار این سازمان قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی