برگزاری کارگاه عملی توان افزایی و ارزیابی ویژه نجاتگران جمعیت هلال احمر | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۵۱:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه ارتقاء توان عملیاتی نیروهای امدادی و افزایش سطح علمی و عملیاتی امدادگران به منظور پاسخگویی هر بیشتر به حوادث است، افزود: نیرو های امدادی این جمعیت با فراگیری شیوه های نوین امدادرسانی همواره آماده کمک رسانی به مردم در حوادث و سوانح هستند.

سید لقمان حسینی تصریح کرد: در این دوره بازآموزی مباحثی از قبیل آشنایی با تجهیزات سبک و نیمه سنگین (هیدرولیک، پنوماتیک و آشنایی با خودرو ست نجات)، ‌تثبیت ‌پزشکی، ارزیابی و انتقال مصدوم و کار با خودروی آمبولانس ارائه شد.

وی ارزیابی صحنه تصادف، دسترسی، رها‌سازی و تثبیت فیزیکی مصدوم و کارگاه نحوه برخورد با تصادف، تثبیت صحنه حادثه را از جمله آموزش های ارائه شده توسط مربیان امدادی در این دوره دانست و بیان کرد: برگزاری این گونه دوره ها برای فراگیران با توجه به ضرورت آمادگی کافی و رسیدن به موقع آنها بر صحنه حادثه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و ارائه خدمات با کیفیت ،لازم و ضروری دانست.

شایان به ذکر است دوره یاد شده با حضور ۶۰ نفر از پرسنل و نجاتگران پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهرستان های ساوه،زرندیه و غرق آباد به میزبانی شهرستان ساوه صورت پذیرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی