آغاز عملیات اجرایی ساماندهی بلوار ولیعصر ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۰۹:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سید “مهدی حسینی” با اعلام این خبر بیان داشت: بلوار ولیعصر و محله های شمال و جنوب آن با وجود اینکه از محله های اصیل و با قدمت ساوه است اما به دلیل کم توجهی و عدم رسیدگی هم اینک دارای سیما و منظر نامناسبی است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر این منطقه یکی از ورودی های مهم شهر می باشد و غالباً شهر ما از این منظر مورد قضاوت مسافران، میهمانان و مردم شهر قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: جداول فرسوده ، پیاده روهای نامناسب و بافت مخروبه پیرامون آن در مقام و شأن ورود به شهر کهن و ارزشمند ساوه نیست و می بایست سالها پیش مدیران شهری نسبت به زیباسازی و ارتقاء مبلمان و سیما و منظر این محله اصیل شهر اقدام می کردند .

حسینی یادآور شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه در دوره پنجم علیرغم شرایط سخت اقتصادی با هدف زیبایی شهر و احترام به شأن والای شهروندان خود با مشارکت مردم اقدام به بهسازی و نوسازی بلوار و محله قائم خواهد نمود تا شرایط و رغبت سرمایه گذاری در این محله شهر نیز احیاء شود .

وی افزود: مبلمان شهری در سطح خیابان ها و فضاهای شهری زبان ناطق هویت انسان و منظر شهری مطلوب می باشد که در راستای هویت شهر و سیمای آن گام بر می دارد و آینه ای از فرهنگ آن شهر است و به یاری خداوند بزودی شاهد یکی از زیباترین محلات شهر ساوه خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی