بازدیدجمعی از مسئولان از روستاهای سنگک و اردمین بخش نوبران | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۲۷:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , معاون استاندار و فرماندار ساوه در حاشیه این بازدید گفت: یکی از ویژگی های اصلی این انقلاب ارتباط مستقیم مردم و مسئولان همین ویژگی عامل رشد، پیشرفت، بالندگی و تداوم انقلاب به شمار می رود.

وی تصریح کرد: حضور مسئولان در میان مردم یک وظیفه است که باید به نحو احسن به انجام برسد هر چند نمی توانیم تمامی مشکلات را برطرف کنیم ولی از هیچ کوششی در رفع مشکلات مردم دریغ نکرده و توجه و رسیدگی به حال مردم را وظیفه خود میدانیم.

فرماندارساوه در ادامه با بیان این که هدف ما ایجاد بسترهای مناسبت به منظور ماندگاری مردم بویژه نسل جوان در روستا هاست افزود: با مهاجرت به شهرها علاوه بر ایجاد حاشیه نشینی در شهرها، مشکلات عدیده ای برای آنان ایجاد میشود.

بهاروند اظهار داشت:ما در کشور خود نعمت های بسیار زیادی داریم که مهم ترین آن ها نعمت ولایت و امنیت است و در کنار آن می توان به بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران یعنی اعتماد مردم اشاره کرد.

وی با تاکید بر این که نگاه دولت در کار و خدمت ،خدمت رسانی صادقانه و رسیدگی به حال مردم بویژه اقشار آسیب پذیر است افزود: سیاستهای اعلامی و رویکرد و نگاه دولت تدبیر و امید تعالی زندگی و افزایش امید در بین مردم بویژه روستاییان عزیز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی