رقابت فوتسال نمایندگان لیگ برتر ساوه از شبکه آفتاب پخش شود | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۳۴:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , «محمد بهاروند» عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نامه‌ای در خصوص پخش مستقیم رقابت های لیگ برتر تیم های سن ایچ و شهرداری ساوه به به مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ارسال شده است.

وی افزود: نمایندگان استان مرکزی در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور افتخار این خطه هستند و انتظار است که با توجه به حساسیت و اهمیت این مسابقات رسانه ملی در راستای توسعه ورزش در جامعه و جامه عمل پوشاندن به مطالبه و خواست مردم این بازی ها را به طور مستقیم از شبکه استانی پخش کند.

معاون استاندار مرکزی بیان کرد: همکاری سازمان‌ یافته و هدفمند این دو نهاد اجتماعی (تلویزیون و ورزش) تاثیر مثبتی در تقویت فضای نشاط و جلب رضایت مردم دارد و به پیشبرد اهداف ورزشی نیز کمک می کند.

وی افزود: رسانه‌های گروهی با محتوای موثر مرجعی برای اعتمادسازی، تقویت فرهنگ و پیوست های اجتماعی ، اصلاح رفتار، رشد و تعالی انسان‌ها، تقویت همبستگی و تعلقات اجتماعی است.

بهاروند ادامه داد: ورزش فوتسال در ساوه ریشه دیرینه ای دارد و در کارنامه این شهرستان قهرمانی آسیا و لیگ برتر کشور وجود دارد و از آنجا که امسال ۲ تیم شهرداری و سن ایچ از این شهرستان در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارند پخش زنده مسابقات از شبکه استانی آفتاب می‌تواند باعث توسعه ورزش همگانی و افزایش انگیزه در توسعه ورزش شود.

شهرستان ساوه هفت هزار ورزشکار مرد و پنج هزار ورزشکار زن سازمان یافته دارد و سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان ۷۳ سانتیمتر است.
علاوه بر ۲ تیم لیگ برتری فوتسال، ساوه دارای یک تیم فوتبال (خوشه طلایی) در لیگ دسته اول است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی