اجرای طرح شوق رویش هلال احمر در شهر یاقوتهای سرخ | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۵:۲۷:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , سید لقمان حسینی گفت:شعار این طرح «جوانی، جنبش، نشاط اجتماعی» است که به دنبال آگاه سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی بوده و با تشکیل پایگاه های فرهنگی و آموزشی، اقدام به اجرای برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای ۱۳۶۱ نفر از جوانان نموده است .

وی با اشاره به اهداف این طرح اظهار کرد: استفاده حداکثری اعضاء از امکانات موجود جمعیت هلال احمر، آشنایی اعضا با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره های مهارتی و کمک های اولیه از جمله اهداف این طرح است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در ادامه افزود: سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری های ناشی از بیکاری، توانمندسازی اعضاء در زمینه کسب مهارت ها و ارتقای نشاط اجتماعی از دیگر اهداف طرح شوق رویش است.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی و توانمندسازی طرح شوق رویش ادامه داد: برگزاری کلاس آشنایی با اصول و اهداف هلال احمر، برگزاری کلاس امداد و کمک های اولیه، برگزاری کلاس ورزشی در اماکن ورزشی هلال احمر، اجرای طرح پیشگیری موثر از اعتیاد، برگزاری کارگاه های کارآفرینی و مهارت های زندگی و آموزش قرآن و معارف اسلامی از جمله برنامه های آموزشی و توانمندسازی این طرح است.

حسینی اظهار کرد: از برنامه های بشردوستانه این طرح می توان به اجرای طرح اهدای خون، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ترویج فرهنگ اهدای عضو و برگزاری برنامه های مناسبتی اشاره کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی