فرماندار: ساوه فقط صنعتی نیست | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۲:۵۱:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد بهاروند در جریان بازدید از مجموعه دامدشت ساوه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی ایجاد بسترهای مناسب به منظور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که ما نیز در این راستا با تمام توان از بخش خصوصی و کارآفرینان حمایت کرده و موانع موجود در سر راه آنان را برطرف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ساوه به عنوان یک قطب صنعتی در کشور شناخته شده است گفت: شهرستان ساوه به لحاظ موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی خاص زمینه و پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی و دامداری دارد که نمونه بارز آن در صادرات انار و همچنین وجود بزرگترین قطب دام سنگین کشور در آوه است.

بهاروند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای به وجود آوردن یک اقتصاد مقاوم گفت: باید تولید داخل را تقویت و کالای داخلی را با جلوگیری از واردات بی‌رویه، جایگزین کالای خارجی کرد بنابراین باید حمایت‌ها از تولیدکننده بیشتر و از بخش واردات کم شود.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد دولت که جلب مشارکت غیردولتی اعم از بخش خصوصی داخلی و خارجی است، پروژه‌هایی در بخش‌های گوناگون در دست اجرا داریم.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: در این میان نباید از نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی غافل شد که اهمیت آن کمتر از اقدامات دولتمردان نیست، در این راستا یکی از مباحث مهم در تحقق اقتصاد پایدار، تشریح ماهیت و اهداف اقتصاد مقاومتی برای دولت و ملت است.

بهاروندبا اشاره به اهمیت بخش دامی و کشاورزی در رشد و توسعه کشور گفت: بخش کشاورزی و دامی سهم بسزایی در افزایش سطح تولید فعالیت‌های اقتصادی و در نتیجه افزایش بهره وری برای سایر عوامل تولید دارد که در این راستا نیز سرمایه و سرمایه‌گذار به عنوان عنصر کلیدی رشد و توسعه محسوب می‌شود.

بهاروند با اشاره به مجموعه دامدشت ساوه افزود: این مجموعه با مدیریت مطلوب تحت عنوان لبنیات میهن در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار و با هدف نگهداری بیش از ۲۰ هزار راس دام شیری و پرواری و ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر راه اندازی و به بهره‌برداری خواهد ‌رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی