نصب دوربین های ترافیکی و انتظامی در ساوه کلید خورد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۱۹:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایرنا , « محمد بهاروند» روز چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل افزود: استفاده از فناوری های نوین به خصوص نصب این گونه دوربین ها که از ملزومات تامین نظم و آسایش شهرها است، موجب افزایش سطح امنیت و کاهش آمار جرایم در ساوه می شود.

به گفته این مسئول، طرح پایش تصویری با نتایجی مثبتی که برای شهروندان در پی دارد از جمله طرح های زیرساختی محسوب می شود و اعتبار مورد نیاز آن نیز در مقایسه با سایر طرح های شهری کمتر است.

فرماندار ساوه تاکید کرد: ادارات برق و مخابرات باید همکاری های لازم با شهرداری ساوه را برای تخصیص انشعاب برق و ایجاد بستر فیبر نوری به منظور شتاب بخشی در روند اجرایی طرح داشته باشند.

بهاروند همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل در رو یا رویی با انواع تهدیدات، گفت: در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل باید با اجرای برنامه های مفید در حوزه های عمومی و تخصصی نسبت به گفتمان سازی عمومی و نهادینه کردن آن در میان آحاد جامعه تلاش می شود.

برگزاری نمایشگاه، کارگاه و مسابقات فرهنگی، هنری با موضوع پدافند غیرعامل توسط دستگاه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

ساوه با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان مرکزی و از نقاط مهاجر پذیر کشور به شمار می آید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی