ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس نقط سطله پذیری بنیان نهاده شده است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۱۲:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , حجت الاسلام سید « مهدی یعقوبی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه، اظهار کرد: دولت امریکا با رفتارهای مستکبرانه خود همواره با ملت ایران عناد و دشمنی داشته و اقداماتی مانند حمایت این کشور از شاه، کودتای نافرجام، حمایت از منافقان و صدام، حمله به طبس، تحریم های ظالمانه و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس داشته است که هرگز از یاد مردم پاک نخواهد شد.

خطیب جمعه ساوه گفت: قدرت ایران، امروز به جایی رسیده که جوانانش می توانند تفگنداران آمریکایی را در خلیج فارس زمینگیر کنند.

حجت الاسلام یعقوبی در مورد پیشنهاد اخیر دولت امریکا برای آتش بس در یمن، افزود: این اقدام با ۲ هدف عمده نجات عربستان از باتلاق یمن و نیز معرفی امریکا به عنوان کشوری به اصطلاح صلح دوست انجام می شود در حالی که دستشان به خون مردم یمن آلوده است.

وی همچنین اتهامات اخیر دولت دانمارک را بی اساس خواند و حمله به عزاداران نیجریه ای و ربایش مرزبانان مدافع مرزهای شرقی میهن را محکوم کرد.

امام جمعه موقت ساوه همچنین سالروز ارتحال رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

حجت الاسلام یعقوبی، وقف را از راهکارهای اسلام برای گریز از فشارهای اقتصادی عنوان کرد و افزود: نگاه وقف به بهبود معیشت و اقتصاد جامعه در شرایط کنونی و آینده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی