برگزاری همایش پیاده روی در ساوه بهمراه پخش زنده | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۲۰:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حامد توکلی در نشست خبری گفت : همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه روز جمعه دوم آذرماه از ساعت ۷ صبح از میدان مادر ساوه آغاز خواهد شد و پس از طی مسیر به سمت دریاچه تفریحی امام خمینی(ره) این شهر منتهی خواهد شد.

وی به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده دو ساعت ویژه برنامه همایش پیاده روی خانوادگی ساوه به صورت زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

به گفته توکلی این همایش علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین همشهریان، فرصت مغتنمی برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های شهر تاریخی و کهن ساوه در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعتی، کشاورزی، تاریخی و دینی است .

وی تصریح کرد: علاقمندان به حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی برای شرکت در قرعه کشی و بهره‌مندی از جوایز ارزنده آن نسبت به دریافت بلیت رایگان همایش اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه از همایش پیاده‌روی خانوادگی به عنوان مهمترین رخداد ورزشی شهرستان یاد کرد که با هدف اشاعه ورزش‌های همگانی در بین شهروندان و معرفی قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان به سراسر کشور است که به همت هیئت ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان ساوه و با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود .

وی به اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان ساوه در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: معرفی و شناساندن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان از طریق رسانه ملی به بهانه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی موجب جذب سرمایه‌گذاران و رونق همه جانبه منطقه خواهد شد.

توکلی عنوان کرد: در بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده این همایش از تنی چند از نام آوران ورزشی و افتخارآفرینان در حوزه‌های گوناگون و نیز کارآفرینان تجلیل خواهد شد / ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی