ماموریت بسیج دفاع ازآرمان های انقلاب اسلامی است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۰۱:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایرنا , سرهنگ پاسدار «محسن گلشن زاده» روز دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان ساوه که با شعار «لبیک یا رسول الله صلی الله و علیه و آله و سلم» در مصلی امام برگزار شد،‌ گفت: در راستای همین اهداف است که امام راحل دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیون نفری را صادر کردند و رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم تشکیل ارتش ده ها میلیونی تاکید دارند.

وی اظهار داشت: در حالی که دهه پیشرفت و عدالت از حیات انقلاب اسلامی آغاز شده، تفکر بسیجی و فرهنگ جهادی برای تحقق این اهداف متعالی یک ضرورت انکارناپذیر است.

سرهنگ گلشن زاده تاکید کرد: ‌نباید تفکر بسیجی را صرفا منحصر به پایگاه های مقاومت تلقی کرد زیرا امروز تفکر بسیجی در میان همه مردم برای صیانت از انقلاب و تحقق آرمان های نظام اسلامی نهادینه شده است.

وی ایمان،‌ اخلاص،‌ روحیه شهادت طلبی و دشمن شناسی را از شاخص های رفتاری و روحی بسیج عنوان کرد و گفت: این نیروی مردمی با داشتن چنین ویژگی هایی همواره برای دفاع از آرمان ها و تعالی کشور آمادگی دارد.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بدخواهان و دشمنان همواره در پی براندازی نظام اسلامی در کشور بوده اند،‌ اظهار داشت: هوشیاری و بصیرت بسیجیان یک مانع بزرگ بر سر راه دستیابی دشمنان به اهداف شوم شان است .

وی افزود: دشمنان با تمام قوا در مقابل نظام اسلامی ایستاده اند اما با درایت ملت و بسیجیان هرگز نخواهند توانست خاکریزهایی که با خون پاک شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس فتح شد،‌ به زیر سیطره دشمنان و بدخواهان بیفتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوه نیز اظهار داشت:‌ امروز شاهد هستیم که تفکر بسیجی به عنوان الگویی کامل برای دفاع از آرمان و ارزش های اسلامی نه تنها در ایران استحکام یافته بلکه به سایر ملت های آزادی خواه منطقه و جهان نیز منتقل یافته است.

سرهنگ پاسدار علی رسولی افزود: امروز،‌ روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران به خصوص بسیجیان سلحشور کشور در جای جای دنیا در حال گشترش و ترویج است.

در پایان این برنامه از بسیجیان نمونه شهرستان ساوه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی