شهردار ساوه: پروژه احداث کمربندی های ساوه طی ۳ سال آینده تکمیل می شود | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۳:۴۸:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از شهرداری ساوه، سید مهدی حسینی اظهار داشت: پس از گذشت یک سال از بحران مالی شدید ناشی از کاهش قابل توجه سهم ساوه از عوارض مالیات بر ارزش افزوده و از طرفی بحران اقتصادی کشور، شاهد به ثمر نشستن تلاش ها هستیم.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، علاوه بر مدیریت شرایط بحرانی مالی در شهرداری ساوه، پروژه های بزرگی را در سطح شهر آغاز کرده ایم.

حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین نیازهای هر شهروند و یا مسافر، ایمنی است، احداث کمربندی در اطراف هر شهر یکی از مسائل بنیادی خدماتی است و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

شهردار ساوه عنوان کرد: عدم وجود زیرساخت های مناسب و نبود کمربندی در اطراف شهر ساوه طی سال های اخیر مشکلات مهمی از قبیل میزان ترافیک بالا، عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از محورهای اصلی شهر، افزایش تصادفات، کاهش سطح خدمات معابر شهری و بروز آلودگی هوا در شهر را موجب شده است.

حسینی افزود: جلوگیری از ورود وسائل نقلیه سنگین به درون شهر طی سالیان متمادی مطالبه مردم ساوه بوده است و فقدان آن هر ساله خسارات مالی و روحی فراوان بر شهروندان تحمیل می کند. لذا تکمیل کمربندی ها یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های شهر ساوه به‌ حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: هم اینک علمیات احداث کمربندی شمالی ساوه به طول دو کیلومتر آغاز شده و کمربندی غرب نیز از محدوده خیابان دکتر در حال تکمیل می باشد.

شهردار ساوه گفت: همچنین کمربندی شرق از بلوار معصومیه تا بلوار سید جمال الدین اسدآبادی در یک فاز و از بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی تا میدان امام حسین(ع) در مرحله دیگر پیش بینی شده که هم اینک از میدان سید جمال الدین به سمت میدان امام حسین(ع) به طول ۹ کیلومتر در حال زیرسازی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی