تخطی از سرعت مطمئنه، یک کشته بر جای گذاشت | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۳۳:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “ایرج کهریزی” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در نخستین دقایق بامداد امروز با کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری کیا در کیلومتر چهار محور فرعی روستای یلاغ شهرستان ساوه ، مأموران به همراه گروه های امدادی در کمترین زمان ممکن در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شده است.

این مقام انتظامی  یادآورشد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه ” تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ”، علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ کهریزی با اشاره به بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی، از تمامی رانندگان خواست تا همواره، رعایت سرعت مطمئنه را مورد توجه قرارداده و به دلیل آن که رانندگی در آب و هوای بارانی نیازمند هوشیاری بیش از حد است، در صورت  خسته بودن و خواب آلودگی، از ادامه رانندگی در چنین شرایطی که حوادث جبران ناپذیری را برای آنان و دیگران در پیش خواهد داشت، خودداری کرده و پس از استراحت کامل در محلی مناسب در بین راه، به رانندگی خود ادامه دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی