تربیت اسلامی، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و مهارت های اجتماعی از اهداف و برنامه های سازمان سما است | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۰۴:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دبیر شورای نظارت و سیاستگذاری سازمان سما در استان مرکزی در بازدید از مدارس و آموزشکده سما واحد ساوه با تاکید بر بکار کیری اساتید و معلمان مجرب در مجموعه سما گفت:سازمان سما با هدف تربیت نیروی انسانی و کمک به وزارت آموزش و پرورش تاسیس گردید واز اهداف آن تربیت اسلامی ،آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای و مهارتهای اجتماعی میباشد.


حسین مظاهری در ادامه امکانات و تجهیزات سمای واحد ساوه را بسیار خوب ارزیابی کردو از اعتماد مردم به مجموعه سما در سطح استان مرکزی قدردانی کرد.


سید میثم ابراهیمی سرپرست معاونت سما واحد ساوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین سمای استان مرکزی گفت:مجموعه سمای واحد ساوه در حال حاضر دارای یک آموزشکده و ۷مدرسه از پایه ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم میباشد و با توجه به استقبال خوب مردم از مدارس وآموزشکده سما در صدد توسعه آن هستیم .
دبیر شورای نظارت و سیاستگذاری سازمان سما در استان مرکزی در معیت سرپرست معاونت سما واحد ساوه در تارخ ۱۸ آذر ماه سالجاری از مدارس و آموزشکده سما بازدید کردند .


در پایان همکاران سمایی طی نشستی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مجموعه سما پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی