فرمانده سپاه ساوه : اجلاسیه شهدای کارگری در ساوه برگزار میشود | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۷:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار,  سرهنگ علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در جمع خبرنگاران گفت : با توجه به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اردیبهشت ماه سال آتی ,برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری استان به عهده ساوه خواهد بود.

وی با اشاره به ابلاغ برگزاری این کنگره در سال ۹۲ افزود : دبیرخانه ای در مرکز استان و شهرستان ها جهت اماده سازی مقدمات این کنگره بزرگ از جمله برگزاری یادواره شهدا در محلات و شهرها در دستور کار قرار گرفت و از همان سال کار خود را آغاز کرد.

رسولی اضافه کرد : یکی از برنامه‌های مقدماتی این اجلاسیه سرکشی مسئولان از تمامی خانواده‌های شهدای کارگری است و باید به نحو مطلوبی از آنان تجلیل شود.

رسولی تصریح کرد : ۹ اجلاسیه با عناوین ” ورزشکاران , نقش حضرت امام در دوران دفاع مقدس , دانشگاهیان و اساتید , سنگرسازان بی سنگر , فرهنگیان و دانش آموزان , ایثارگران , بانوان , روحانیون و طلاب و شهدای کارگری در شهرهای مختلف استان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهند شد تا پیش زمینه ای برای برگزاری کنگره اصلی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه از ۲۶۵ شهید کارگری استان ۵۸ شهید متعلق به شهرستان ساوه است، بیان کرد : اجلاسیه شهدای کارگری به دلیل آمار بالای شهدای کارگری ساوه , صنعتی بودن شهرستان و بالا بودن جمعیت کارگری در این شهرستان برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری به میزبانی ساوه در ۱۷ بهمن ماه افزود : انتظار میرود اصحاب رسانه با تبلیغات و معرفی شهدای کارگری در فضای مجازی شهروندان را با این شهدای عزیز بیشتر آشنا سازند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی