ضبط ۲۰ تن و ۸۱۵ کیلو گوشت غیرقابل مصرف در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۵:۱۶:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , داود سرمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی ۹ ماهه گذشته ۵ هزار و ۸۹۵ مورد بازدید از مراکز عرضع فرآورده‌های خام دامی صورت گرفته که در این بازدیدها ۳ هزار و ۱۵۲ کیلو گوشت قرمز و ۱۷ هزار و ۶۶۳ کیلوگرم گوشت سفید غیرقابل مصرف کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: میزان طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های شهرستان در این مدت ۲ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۴۰۹ قطعه و وزن طیور کشتار شده ۹ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۴۴ کیلوگرم بوده است.

رئیس شبکه دامپزشکی ساوه همچنین تعداد دام سبک و سنگین کشتار شده در این مدت را ۱۱ هزار و ۴۱۵ راس و وزن لاشه استحصالی از دام کشتاری را ۷۰۲ هزار و ۷۸۸ کیلو اعلام کرد.

سرمدی افزود: در بازدیدهای نظارتی صورت گرفته ۸۹ مورد تذکر به متخلفین عرضه فرآورده‌های خام دامی داده شده و ۲۶ مورد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی با اشاره به مبارزه با بیماری‌های دامی گفت: واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین ۱۲۶ هزار و ۴۴۹ راس، واکسیناسیون آنترو توکسمی گوسفند ۹۵ هزار و ۸۵۷ راس، واکسیناسیون آگالاکسی گوسفند ۲۰ هزار و ۶۴۳ راس، لمپی اسکین دام سنگین ۶ هزار و ۶۶۸ راس، واکسیناسیون شاربن علامتی دام سنگین  15 هزار و ۶۷ راس، واکسیناسیون PPR گوسفند ۱۹ هزار و ۲۴۰ راس صورت گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی