آغاز عملیات برف روبی از چهارشنبه / هزار تن ماسه و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی غرق آباد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۰۷:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رضا غفرانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به بارش برف از روز چهارشنبه در محورهای مواصلانی و جاده های روستایی غرق آباد عملیات برف روبی و نمک پاشی در این منطقه آغاز شده و چیزی بالغ بر ۳ هزار کیلومتر باند برف روبی صورت گرفته است.

وی افزود : طبق آمار ۸۷ روستا در این منطقه وجود دارد که به طور متوسط ۳۰۰ کیلومتر راه را شامل میشود که با تلاش نیروهای راهداری غرق آباد تقریبا اکثر مسیرها برف روبی و نمک پاشی شده اما عملیات بازگشایی مسیر تنها در ۹ روستا بدلیل مرتفع بودن , عدم دسترسی مناسب و تاریکی هوا به طور کامل انجام نگردید و به روز بعد موکل شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای غرق آباد تصریح کرد : محور قدیم ساوه – همدان به طول ۴۳ کیلومتر هم اکنون باز و تردد بدون مشکل در آن انجام میشود ضمن اینکه همه ۷۱ کیلومتر راه فرعی در این منطقه باز و از لحاظ تردد مشکلی وجود ندارد.

غفرانی با اشاره به فعالیت بدون وقفه پرسنل راهداری تصریح کرد : در این مدت با استفاده از ۲۰ دستگاه خودروی سنگین , نیمه سنگین و سبک و بهره مندی از ۳۰ نیرو بیش از ۱۰۰۰ تن ماسه و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی به بارش بیش از نیم متری برف در ارتفاعات اشاره کرد و گفت : از همشهریان عزیز تقاضا میشود از سفرهای غیرضروری به منطقه خودداری کرده و در صورت نیاز همراه داشتن تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند و با رعایت قوانین و صبر و حوصله سفری ایمن داشته باشند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی