تست تشخیص سریع ایدز در فضای محرمانه درساوه انجام می‌شود | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۰۷:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رضا نظری با بیان اینکه تست تشخیص سریع HIV ایدز در فضای محرمانه در این شهر انجام می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر این، آموزش‌های لازم در زمینهٔ پیشگیری، انتقال و مراقبت درمان با روش و بیان ساده و به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌گردد.

وی با اشاره به این‌که از زمان آغاز بکار کلینیک بیماری‌های رفتاری HIV ایدز در ساوه بیش از هزاران نفر از مردم برای آزمایش HIV مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: همچنین به این افراد فراگیری اصول پیشگیری به‌منظور ارائه خدمات به مردم در زمینه های  آموزش، مشاوره، انجام تست تشخیص HIV (ایدز) صورت گرفته است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: پیشگیری از بیماری‌ها از اصول اساسی سلامت است، بنابراین زمانی در کنترل بیماری HIV موفق خواهیم بود که مباحث مرتبط با این بیماری به‌راحتی مطرح نگرانی‌های مردم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: کلینیک بیماری‌های رفتاری در شهر ساوه با حضور کارشناسان بیماری‌ها آماده ارائه خدمات به مردم است.

 وی تصریح کرد: یکی از نکات قابل‌توجه در این برنامه مراجعه داوطلبانه همه اقشار شامل؛ جمعیت عمومی، بیماران تحت پوشش مراکز گذری DIC و کمپ‌های ترک اعتیاد، کودکان کار و خیابانی، ورزشکاران، دانشجویان، دانش آموزان متوسطه و… جهت فراگیری آموزش‌های لازم  و انجام تست‌های HIV  است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی