اجلاسیه شهدای کارگری باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۰۳:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ رسولی در نشست هماهنگی اجلاسیه شهدای کارگری شهرستان ساوه با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی خصوصا شهدای انقلاب شهرستان ساوه وظیفه همگان است.

وی افزود : ۲۶ دیماه سال ۵۷ بود که شاه معلون و منفور در پی اعتراضات شدید مردم انقلابی مجبور به فرار شد و بهانه خود را خستگی اعلام کرد درحالیکه بر همگان آشکار بود حجم وسیع اعتراضات مردمی با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) دلیل فرار آن خائن بود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد : در آستانه جهل سالگی انقلاب شاهد استقلال و امنیت کشور در این سالها بوده ایم و در این مدت آمریکا و دشمنان قسم خورده نظام با خفت و خواری شکست های مختلف را در منطقه و نقاط مختلف دنیا تجربه کرده اند که نشان از پویایی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

سرهنگ رسولی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری در بهمن ماه ۹۷ در ساوه خاطر نشان کرد : برگزاری این اجلاسیه نعمت و افتخار بزرگی است که نصیب مردم ساوه شده که باید ضمن رعایت اقتصاد مقاومتی اجرای آن به بهترین نحو ممکن و در خور شان و شخصیت شهدا باشد.

وی افزود : فار اجرایی این اجلاسیه از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد و کمیته های ۹ گانه که برای این موضوع تشکیل شده اند برنامه های خود را در فازهای مختلف انجام داده تا برای اجلاسیه نهایی در ۱۷ بهمن ماه آمادگی لازم فراهم شده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه محتوی این برنامه را مهم ارزیابی کرد و گفت : با توجه به همزمان بودن این اجلاسیه با ایام فاطمیه , ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه ریزی اجرای این برنامه باید به نحوی باشد که محتوی آن در جامعه اثر کند.

در ادامه این نشست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه گفت : این اجلاسیه بهانه ای خواهد بود تا از شهدایی که هم در سنگر تولید و هم در جهاد حق علیه باطل حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند بیشتر معرفی شوند و از مقام آنها تجلیل شود.

حسین معمارنیا با تاکید بر جمع بندی برنامه کمیته های ۹ گانه تا قبل از اجرای اجلاسیه شهدای کارگری تصریح کرد : تلاش خواهیم کرد با هماهنگی استان پروژه های قابل افتتاح در این ایام به نام شهدای کارگری باشد .

در ادامه این جلسه کمیته های ۹ گانه برنامه های خود را تشریح کردند که اهم آن برگزاری مسابقات ورزشی , دیدار با خانواده های شهدا , آماده سازی محیط شهری و ادارات , برگزاری کارگاه های آموزشی , برگزاری همایش های شهرستانی و اطلاع رسانی در فضای مجازی و رسانه ها عنوان شد.

یادآور میشود اجلاسیه ۵۸ شهید کارگری شهرستان ساوه که یکی از اجلاسیه های کنگره ۶۲۰۰شهید استان مرکزی میباشد ۱۷ بهمن ماه در سالن ورزشی شرکت لاستیک پارس در شهرصنعتی کاوه برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی