توکلی: در مورد شهرداری ساوه قدرت اظهارنظر نداشتیم | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۵۷:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت : به دلیل آنکه اداره ورزش و جوانان ساوه در هیئت مدیره سازمان ورزشی شهرداری ساوه عضو نیست و به جلسات هم دعوت نمیشود در ارتباط با مسائل و مشکلات تیم شهرداری ساوه قدرت اظهار نظر نداشته ایم.

حامد توکلی افزود: این اداره در بستن تیم برای لیگ برتر و انتخاب سرمربی هیچ دخالتی نداشت اما همواری پشتوانه ورزش شهر بوده و کمک هایی هم به تیم های ساوجی خصوصا شهرداری در طول لیگ شده است.

وی علت اصلی نتایج صعیف و سقوط شهرداری ساوه را بستن ترکیب تیم در روزهای پایانی اعلام کرد و گفت : شرایط به نحوی پیش رفت که بازیکنان و کادرفنی شهرداری ساوه در واپسین روزهای نقل و انتقالات لیگ برتر تعیین شد و میتوان گفت ترکیب این تیم شایسته لیگ برتر نبوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه تصریح کرد : این تیم در مجموع ۳ برد در خانه کسب کرد که این نتیجه اصلا شایسته یک تیم لیگ برتری نبود و می توان گفت چنان چه لیگ برتر ادامه هم داشت نتایج بهتری برای این تیم رقم نمی خورد.

توکلی تغییرات متعدد هیئت مدیره را یکی از دلایل عدم ثبات در این تیم دانست و تصریح کرد: در طول فعالیت این تیم ۳ بار هیئت مدیره تغییر کرد لذا زمان کافی برای آشنایی هیئت مدیره جدید با تیم نبود و این عدم ثبات در تیم می تواند بدلیل عدم کنترل تیم توسط هیئت مدیره های جدید باشد.

وی شایعات در خصوص واگذاری امتیاز تیم شهرداری ساوه را تکذیب کرد و گفت : این باشگاه ریشه دار است و مردم ساوه تعصب خاصی به این تیم دارند لذا با قبول آنکه هر تیم در طول فعالیت خود با سقوط و صعودهای متعددی روبرو می شود باید آماده حضور در لیگ یک شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت : از مسئولان این تیم انتظار می رود تیم را هرچه سریع تر برای حضوری پر قدرت در لیگ یک آماده کنند چراکه اگر این کار برای روزهای پایانی انجام شود شاهد وضعیتی مشابه امسال خواهیم بود.

وی در پایان با اعلام حمایت این اداره از تیم شهرداری گفت: با تمام توان در خدمت ورزش ساوه خواهیم بود و همواره آماده کمک به تیم های ساوجی هستیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی