ناکامی سارقان در سرقت ۸۰۰ راس دام | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۲۸:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این خبر گفت: بعدازظهر روز گذشته در پی اعلام گزارشی از سرقت یک گله گوسفند در یکی از روستاهای شهرستان در اطراف محور قدیم “ساوه – همدان” بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی پلیس شهرستان برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی افزود: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر از دامداران روستا متوجه عدم پاسخگویی چوپان گله شده و با احتمال سرقت احشام، بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش می کنند.

سرهنگ اسدی ادامه داد: با کمک اهالی روستا که به منطقه آشنایی داشتند، سرانجام یکی از تیم های گشت انتظامی سه سارق احشام را که با یک دستگاه خودروی پراید در حال فرار از محل بودند را در عملیاتی دستگیر کردند و مشخص شد یکی از آنان چوپان گله است که با سارقان همکاری دارد.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه عملیات پلیس، یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل تعدادی از دام های سرقت شده نیز از سارقان کشف شد و با پیگیری های انجام شده ۸۰۰ راس گوسفند، که با ناکامی سارقان در بیابان های اطراف رها شده بود، جمع آوری و به دامداران تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس در دستگیری دیگر همدستان سارقان دستگیر شده افزود: یکی از مهم ترین مولفه ها در توفیق پلیس در این عملیات، گزارش سریع سرقت از طریق تلفن ۱۱۰ و هم چنین همراهی اهالی روستا در دستگیری سارقان بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی