پس از چهار سال وقفه و همزمان با سراسر کشور؛نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در ساوه برگزار می شود. | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۰:۰۵:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه به مزایای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی اشاره کرد و افزود: کنترل قیمت، مبارزه با گرانفروشی و احتکار، حمایت از تولید داخل، تسهیل کردن دسترسی عموم مردم به کالا و خدمات، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، جلوگیری از دلالی و واسطه‌گری و رساندن کالا از تولید به مصرف به دور از هزینه‌های جانبی، از مزایای برگزاری این نمایشگاههاست.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات صورت پذیرفته در ستاد تنظیم بازار شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف شهرستان موظف به برگزاری نمایشگاه بهاره با مقیاس گسترده در شهرستان ساوه شد.

وی خواستار همکاری و حمایت مسئولین شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه شد و با انتقاد از عدم تناسب سهمیه تحویلی شهرستان در کالاهای تنظیم بازار، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی پیگیری های لازم را به منظور تخصیص اقلام اساسی تنظیم بازار از جمله انواع گوشت، برنج و میوه شب عید متناسب با جمعیت و گستردگی شهرستان معمول کنند و در توزیع اقلام به بخش نوبران نیز توجه ویژه شود.

الیاسی در پایان، همکاری، هماهنگی و تلاش جدی ستاد تنظیم بازار شهرستان را برای تامین آرامش و فراوانی کالاها و اقلام مورد نیاز برای بازار شب عید شهروندان شریف ساوجی را خواستار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی