تشریح برخی دستاوردهای انقلاب در ساوه / ساوه قطب صنعت کشور است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۰۷:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمد بهاروند در گفتگوی برنامه کاروان انقلاب در ساوه گفت : کشور ما در زمان شاه تحت سلطه کشورهای بیگانه بود و محرومیت های فراوانی داشت اما پس از انقلاب همه امور به دست مردم رقم میخورد و شاهد عمران و آبادانی قابل توجهی هستیم.

وی افزود : در شهرستان ساوه حتی یک دانشگاه هم وجود نداشت اما اکنون بالغ بر ۲۰ مرکز آموزش عالی با حدود ۱۸ هزار دانشجو فعالیت میکنند که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار و فرماندار ساوه با اشاره به وجود حدود ۲۰۰ روستا در این شهرستان تصریح کرد : در بیش از ۹۷ درصد روستاهای شهرستان گازرسانی صورت گرفته است و مردم این روستاها از سایر خدمات بهره مند هستند.

بهاروند ساوه را قطب صنعتی کشور خواند و افزود : دارا بودن هزار واحد صنعتی در شهرستان و فعالیت عمده آنها , دارا بودن گمرک و منطقه ویزه اقتصادی, ایجاد شهرصنعتی جدید در احمدآباد ساوه و تلاش برای احداث واحدهای تولیدی در روستاها و شهرها از شاخصه های این شهرستان پس از انقلاب بوده است.

وی با اشاره به پیشرفت در حوزه های مختلف تصریح کرد : دارا بودن آزاد راه ها , افتتاح ایستگاه راه آهن , احداث کمربندی های دور شهر , تلاش برای آب رسانی از سد کوچری و راه اندازی سیستم نوین آبیاری در کشاورزی از دیگر دستاوردهای انقلاب در شهرستان ساوه بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی