افتتاح دو واحد آموزشی خیر ساز در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۳:۲۲:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه , هنرستان کار و دانش محمد میثم جهانسوزان و سالن ورزشی محمد ابراهیم جهانسوزان به بهره برداری رسید.

رئیس آموزش و پرورش ساوه در این مراسم با تقدیر از خیران گفت : پرچمدار خیرین شهرستان ساوه خانواده مرحوم جراحی زاده هستند که به صورت خانوادگی بذر خیر را در این شهر کاشته و شهروندان فراوانی در حال بهره مندی از آن هستند.

ابراهیم فراشیانی افزود : با توجه به مهاجر پذیر بودن ساوه , جمعیت دانش آموز هم بیشتر شده بنابراین فضای آموزشی بیشتری مورد نیاز است که امیدواریم با همت خیرین تلاش برای مدرسه سازی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به پروژه های مورد بهره برداری تصریح کرد : هنرستان کار و دانش جهانسوزان در ۱۳ کلاس با مساحتی بالغ بر ۱۶۲۰ متر مربع و صرف هزینه ۲ و نیم میلیارد تومان و سالن ورزشی جهانسوزان با ۶۵۰ متر بنا و هزینه ۸۵۰ میلیون تومانی در بلوار فاطمه زهرا (س) منطقه شهرک علوی به بهره برداری رسید.

مدیر اموزش و پرورش ساوه به افتتاح ۳ واحد آموزشی در مهرماه سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد : ۲ پروزه دیگر آموزشی تا پایان سال جاری در ساوه به بهره برداری خواهند رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی