برگزاری محفل انس با قرآن در ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۰۲:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , این محفل با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مورخ ۱۱/۱۱/۹۷ بعد از نماز مغرب و عشاء درمحل مسجد ابوذر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : به کوری چشم دشمنان آغاز و پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که پرچم علوی در آن به اهتزاز درآمده جشن می گیریم و انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین نعمت های الهی درباره فرد فرد جامعه ما است و آن هم شکستن طاغوت و ولایت شیطانی و آغاز ولایت الهی در روزگار ما است و ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع)است.

وی افزود:نعمت ولایت یکی از بهترین نعمت های الهی است و خداوند اعلام کرد که اگر مرا سپاس گویید برنعمت شما می افزاییم و اگر کفران کنید بدانید عذاب من سخت است.

حسینی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم مرتب نعمت های بزرگ را که به یاد انسان ها بماند یادآوری می کند،لذا می بایست قدر نعمت الهی که همان انقلاب اسلامی و ولایت است بدانیم تا دچار کفران نعمت نباشیم.وی گفت جمهوری اسلامی قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست و دستاوردهای فراوانی داشته است

امام جمعه ساوه در ادامه عنوان داشت:درفعالیت های قرآنی رشد خوبی داشته ایم ولی از مسئولین انتظار داریم اهتمام بیشتری نسبت به گسترش و ترویج مسائل قرآنی داشته باشند.دکتر حسینی در پایان خاطر نشان کرد که باید قدردان شهدا و امام باشیم و نگذاریم آرمان های انقلاب و امام فراموش شود.

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری آقایان:احمد صابرنژاد و حمیدرضا طبیبی و اهداء جوایز جشنواره قرآنی مدهامّتان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی