افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۹ پروزه در دهه مبارک فجر در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۰۶:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمد بهاروند معاون استاندار و فرماندار ساوه در نشستی خبری با خبرنگاران با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب به تشریح پروژه های در دست افتتاح و کلنگ زنی پرداخت و گفت : ۱۵۹ پروژه در قالب ۱۶ کلنگ زنی و ۱۴۳ افتتاح در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان ساوه انجام خواهد شد.

وی افزود : پروزه های مهم با حضور استاندار افتتاح خواهد شد و سایر پروژه ها در طول این دهه با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری خواهند رسید یا کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار ساوه تصریح کرد : در مجموع ۷۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۹ پروزه در شهرستان ساوه هزینه شده است که ۱۳۳ مورد آن پروژه عمرانی و ۲۶ مورد آن تولیدی خواهند بود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی پروژه های در دست افتتاح افزود : بهره برداری از سیلوی ۲۰ هزار تنی ساوه , افتتاح شرکت رام پارس تولید کننده مواد اولیه فولاد , افتتاح پایگاه سلامت , بهره برداری از سالن ورزشی روستای قره چای و جایگزینی ۱۱ اتوبوس واحد جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی از برخی پروزه های دهه فجر خواهند بود.

بهاروند مردم ساوه را مردمی ولایت مدار , انقلابی و تلاشگر عنوان کرد و افزود : رضای خدای متعال و مردم شریف در راس امور است و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مورد توجه خاص قرار دارد.

فرماندار ساوه با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی در ساوه گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷ روستا دارای چاه آب کشاورزی بود که اکنون ۸۷۲ روستا از چاپ کشاورزشی بهره مند هستند ضمن اینکه قبل از انقلاب تعداد مشترکین آب و فاضلاب در حدود ۷۵۰۰ بود که اکنون ۵۳ هزار مشترک در این شهرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی ساوه از سد کوچری گفت : این پروژه از جمله پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به استان مرکزی است اما تاکنون انتظار ما از پیشرفت اجرای طرح محقق نشده است ولی درصدد هستیم با واگذاری عملیات اجرایی از امور آب به شرکت آب و فاضلاب روند اجرایی شدن آن را تسریع بخشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی