اداره استاندارد ساوه مستقل شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۴۸:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهناز جعفریان در جریان بازدید از اداره استاندارد ساوه که با حضور نماینده مجلس و فرماندار ساوه صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از حضور در اداره استاندارد ساوه اعلام تفویض اختیار به مجموعه استاندارد ساوه و فعالیت آن به صورت مستقل است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۰ درصد خدمات اداره کل استاندارد استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه است، اظهار کرد: ساوه به دلیل برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور و حجم بالای واحدهای صنعتی و تولیدی از توانمندی لازم برای ارائه تمامی خدمات مجموعه استاندارد در سطح شهرستان برخوردار است و از این پس نیازی به مراجعه مردم این شهرستان به مرکز استان نیست.

جعفریان تصریح کرد: استقلال استاندارد ساوه شروعی است تا استانداردسازی مجموعه خدمات، تجارت و تولیدات در شهرستان، با تفویض اختیار صورت گرفته مستقل از استان صورت گیرد و به سمت استانداردسازی تمامی فعالیت‌های شهرستان حرکت کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استقلال اداره استاندارد شهرستان ساوه در چارچوب ساختار فرمانداری ویژه صورت گرفته است.

محمدرضا منصوری تصریح کرد: استقلال اداره استاندارد شهرستان ساوه که با حضور سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی صورت گرفت یکی از تصمیمات خوبی بود که موجب برطرف شدن یکی از اصلی‌ترین مشکلات صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در مراجعه به اراک شد.

وی بیان کرد: روزانه حجم قابل توجهی از تردد شهروندان ساوجی به مرکز استان برای انجام امور مربوط به استاندارد و اخذ مجوز و پروانه صورت می گیرد که با پیگیری‌های صورت گرفته از این پس نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست و با استقلال اداره استاندارد کلیه خدمات در شهرستان صورت خواهد گرفت.

منصوری همچنین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته چنین تصمیمی هم برای اداره صنعت، معدن و تجارت صورت خواهد گرفت و با تفویض اختیار از سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی کلیه مجوزهای تاسیس واحدهای تولیدی و سایر خدمات این حوزه بدون مراجعه به مرکز استان در سطح شهرستان ساوه صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: یکی از برکات فرمانداری ویژه ساوه برخورداری شهروندان از این مزیت در ساختار اجرایی است و باید مدیران شهرستانی به عنوان معاون مدیرکل نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام کنند و نیازی به مراجعه به مرکز استان نباشد./ ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی