شهرک صنعتی نوبران قابلیت بالایی برای اشتغالزایی و تقویت تولید ملی دارد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۴:۴۰:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایسنا , مسئولان ساوه از شرکت پتروشیمی مهام نوبران تولید ماده گرانول با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال در فاز اول برای ۶۰ نفر و در فاز دوم بر ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم بازدید کردند.

بازدید از شرکت مسترفوده از مجموعه شرکت های بایودنت در زمینه تولید پاستیل با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان اشتغال در فاز اول برای ۶۰ نفر و در فاز دوم برای ۲۵۰ نفر افزایش میزان سرمایه گذاری تا ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر شرکت‌هایی بود مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین از یک واحد تولید آب معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال در فاز اول برای ۲۰ نفر در فاز دوم برای شستن فرش بازدید به عمل آمد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی غرق آباد و نوبران ساوه درگفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: معافیت مالیاتی و زمین ارزان قیمت از مزیت‌های شهرک صنعتی نوبران است که برای سرمایه گذاران جذابیت سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

وی فعالیت این شهرک در حوزه مواد غذایی را موجب صادرات محور شدن واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و گفت: توسعه این شهرک موجب تقویت رونق اقتصادی خواهد شد.

محمدرضا منصوری اظهار کرد: احداث پست برق ۶۳ کیلوولت با قدرت ۱۵ مگاوات از مهمترین مشکلاتی صنعتگران این منطقه است که بزودی با تشکیل جلسه‌ای تصمیمات لازم برای برون رفت از این مشکل اتخاذ خواهد شد.

وی به آغاز فعالیت یک واحد پتروشیمی ویژه تولید گرانول در این شهرک صنعتی اشاره کرد که تولیدات آن استراتژیک بوده و می تواند با سرمایه گذاری بالا بزودی افتتاح شود.

فرماندار شهرستان ساوه نیز گفت: شهرک صنعتی نوبران ظرفیت و قابلیت بالایی برای اشتغال زایی و تقویت تولید ملی دارد.

علی میرزایی با اشاره به مشکلاتی که در این روند تولید واحدهای صنعتی و تولیدی وجود دارد، گفت: در جریان این بازدید عارضه‌هایی در روند تولید احصاء شد که در جلسه‌ای با حضور مدیران استانی و شهرستانی بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای این بخش گفت: فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در این بخش کمک اقتصادی بالایی را در عرصه ملی به کشور خواهد کرد و موجب تقویت بهره‌وری بالا در جهت ایجاد اشتغال می‌شود که لازمه آن تامین زیرساخت‌های لازم است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی