شهروندان با خرید زمین های غیر قانونی سرمایه خود را هدر ندهند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۹:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در دیدار با جمعی از شهروندان منطقه کوی مهر که به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز در کاربری باغات، بناهای آنان مورد اجرای قانون قرار گرفته بود، گفت: وارد شدن اینگونه خسارات به شهروندان به ویژه اقشار ضعیف که فریب عده ای از افراد سودجود را می خورد واقعا ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه این امر نتیجه کار عده ای افراد سودجو در زمینه تفکیک غیرمجاز و فروش غیرقانونی اراضی حاشیه شهر است، تصریح کرد: مردم نباید فریب این افراد را بخورند و با خرید غیر قانونی این زمین ها، سرمایه خود را هدر و خود را در مقابل قانون قرار دهند.

حسینی ادامه داد: این افراد سودجو با سوء استفاده از نیاز مردم کم بضاعت تاکنون در مناطق حاشیه شهر ساوه برای خود سودهای کلان جمع آوری کرده اند اما شهرداری به عنوان مجری قانون در این خصوص از این پس با اهتمام و پیش بینی برنامه هایی ویژه با این افراد سودجود بصورت جدی برخورد خواهد کرد.

شهردار ساوه افزود: با توجه به اینکه شما نیز ناخواسته در دام فریب اینگونه افراد سودجو گرفتار و متحمل خسارت شده اید، شهرداری تمام تلاش خود را برای تسهیل راهکارهای لازم جهت واگذاری مجوز قانونی ساخت برای شما بکار خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی