افزایش سهم بودجه عمرانی شهرداری ساوه علیرغم محدودیت های مالی | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۲۹:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در جلسه هم اندیشی و کمیته درآمد شهرداری، گفت: علیرغم همه محدودیت های مالی و رکود حاکم بر اقتصاد کشور شاهد افزایش سهم بودجه عمرانی شهرداری نسبت به سهم بخش جاری در مقایسه با سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماه سال ۹۶ سهم بخش جاری از بودجه شهرداری ۵۴ درصد و سهم بخش عمرانی آن ۴۶ درصد بود اما این در حالی است که در ۱۱ ماه سالجاری سهم بخش عمرانی از بودجه به ۵۴ درصد افزایش و بخش جاری به ۴۶ درصد رسیده است.

حسینی تصریح کرد: سال گذشته با تعامل و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر ساوه با توجه به شرایط اقتصادی کشور یک بودجه منطقی و تحقق پذیر با همه جوانب اقتصادی برای شهر پیش بینی شد و با همت و سختکوشی مجموعه شهرداری، تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها بکار گرفتیم.

شهردار ساوه با بیان اینکه از بودجه ۱۳۸ میلیاردی شهرداری در سال ۹۷ طی ۱۱ ماهه امسال ۱۲۸ میلیارد تومان آن محقق شده است، اظهار داشت: در شرایط کنونی که هزینه اداره شهر بسیار بالا و درآمد شهرداری‌ها پایین است، شهرداری ساوه توانسته قدم‌های مثبتی را در جهت توسعه شهر بر دارد و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده اتفاقات مبارکی در سال آینده در شهر رخ دهد.

حسینی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری این است تا ضرورت های شهرمانند افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ساماندهی حمل و نقل درون شهری با احداث کمربندی های اطراف شهر را در اولویت قرار دهیم تا شاهد ارتقای وضعیت کیفی زندگی شهروندان باشیم.

وی افزود: مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم بر این باوراست که شهرداری می‌تواند با تلاش و نگاه خلاقانه و آینده‌ محور در حوزه کسب درآمدهای پایدار به موفقیت دست پیدا کند و خرسندیم که هم اینک با وجود شرایط مالی سخت، قطار خدمت در شهر ساوه با سرعت منطقی در حرکت است.

در ادامه این جلسه مدیران و معاونین بخش های مختلف شهرداری به ارائه گزارش عملکرد خود در حوزه درآمد پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی