آمادگی مرکز فوریت هایهای پزشکی ساوه در روزهای پایانی ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۵۰:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , نعمت الله عزیزی از برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان گرامی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز خبر داد.

وی اظهار داشت : در نوروز ۹۸ مسئولیت دبیری طرح سلامت نوروزی به مراکز مدیریت حوادث دانشگاهها محول گردیده تا به نیابت از ریاست محترم دانشکده در اورژانس و مرکز هدایت عملیات بحران(EOC) برنامه ریزی دقیق و منظمی برای ارائه خدمات به هموطنان و بویژه مسافران نوروزی صورت گیرد.

عزیزی تصریح کرد : در همین راستا جلسات متعدد با معاونین و واحدهای مختلف برگزارشده تا برنامه کاملی آماده و نقاط ضعف و کمبود های واحدها مطرح و تا حد امکان برطرف گردد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی افزود : برای ایام نوروز ۱۵ پایگاه فعال شامل ۱۱ پایگاه جاده ای و ۴ پایگاه شهری در دو شهرستان ساوه و زرندیه برای خدمت رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی برنامه ریزی شده است . و برای روزهای پرتردد و تعطیلات نیز چیدمان کدهای عملیاتی فعال صورت گرفته است.

عزیزی با بیان اینکه استقرار آمبولانس پایگاههای جاده ای در مکان مناسب تا حد امکان در مجاورت حاشیه جاده جهت اطمینان خاطر مسافرین در ایام نوروز در ساعاتی از صبح و عصر طبق دستور العمل ابلاغی برنامه ریزی شده است، افزود: در این مدت مرکز mcmc(مرکز پایش مراقبت های درمانی ) به صورت ۲۴ ساعته به منظور هماهنگی پذیرش و انتقال بیماران از بیمارستانها و مراکز درمانی این دو شهرستان به استانهای همجوار در خدمت هموطنان گرامی خواهند بود.

وی تصریح کرد: فعالیت ۲۴ ساعته مرکز عملیات بحران به منظور ثبت ، مدیریت و پیگیری حوادث ویژه با هماهنگی EOC از جمله اقدامات فوریتهای پزشکی ساوه در بهار ۹۸ می باشد.

دکتر عزیزی یاد آور شد: طرح سلامت نوروزی از بیست و پنجم اسفند شروع و تا روز شانزدهم فروردین ۹۸ ادامه خواهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی