| ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۵۵:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

علی میرزایی در آئین افتتاح دفتر نمایندگی بانک سلول های بنیادی خون بند ناف در مرکز جهاددانشگاهی ساوه، با تجلیل از شخصیت دکتر سعید کاظمی آشتیانی و دکتر شاهوردی به عنوان افتخارات علمی و جهادی استان مرکزی در حوزه سلول های بنیادی اظهار کرد:

وی افزود: استان مرکزی را می توان به عنوان پدر سلول های بنیادی کشور توصیف کرد.

میرزایی تصریح کرد : باور نسبت به جوانان از ویژگی‌های بارز جهاد دانشگاهی است و این مجموعه با تکیه بر توان جوانان و باور نسبت به توانمندی های آنان تاسیس شد و با گذشت ۳۷ سال از تاسیس این نهاد انقلابی شاهد پیشرفت و توسعه این نهاد علمی و تحقیقاتی در حوزه‌های گوناگون بویژه در حوزه سلول‌های بنیادی هستیم.

فرماندار ساوه گفت : جهاددانشگاهی هم اکنون ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌هایی دارد که مراکز دانشگاهی مشابه از آن محروم هستند و توسعه و پیشرفت این نهاد فقط در سطح ملی نیست بلکه پا را فراتر گذاشته و به عنوان نمونه در حوزه سلول های بنیادی توانسته در سطوح بین المللی بدرخشد.

وی اضافه کرد : در دهه ۶۰ بسیاری از خانواده ها برای درمان ناباروی به خارج از کشور مسافرت می کردند و هزینه‌های بالایی را می‌پرداختند اما امروز به برکت فعالیت جهاددانشگاهی شاهد هستیم که نیازهای مردم در داخل کشور تامین می شود.

علی میرزایی تصریح کرد : پژوهش های مجموعه جهاد دانشگاهی در خدمت بیماران است و با اتکا به تحقیقات مسئله محور شاهد پیشرفت این نهاد در کشور هستیم.

وی افزود : ساوه استعداد خوبی برای برخورداری از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی دارد و باید با تامین زیرساخت‌های لازم مردم این شهرستان از خدمات مطلوب برخوردار شوند.

مغاون استاندار و فرماندار ساوه گفت : از رسانه‌ها میخواهم تا به این موضوع توجه خاصی داشته باشند تا منشا تحولات گوناگون باشیم و با اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های این نهاد علمی به ویژه سلول‌های بنیادی مردم را با برکات و ثمرات این اقدامات آشنا کنند.

وی در پایان گفت ابتکارات و خلاقیت‌ها از شاخص‌های توسعه‌ای کشور است و تجلیل از فعالان این حوزه ضروری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی