افتتاح چهارمین مرکز نیکوکاری شهرستان ساوه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد. | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۵۰:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امام جمعه آوه در آیین افتتاح این مرکز گفت : وظیفه ما حمایت از اقشار مختلف مردم خصوصا قشر نیازمند است چراکه مردم ثابت کرده اند همواره پای نظام و ارزش های آن بوده اند.

حجت الاسلام نیکویی ماهانی افزود : با توجه به شرایط اقتصادی حاکم باید تلاش کنیم تا سفره نیازمندان خصوصا در ایام نوروز خالی نباشد و این جز با همت خود مردم میسر نخواهد شد.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری آوه تصریح کرد : مردم ولایتمدار آوه پیش از افتتاح این مرکز حسن نیت خود را در کمک و انفاق مال خود در موکب شهر آوه نشان داده اند و امیدواریم مردم شریف آوه در کمک به نیازمندان این منطقه نیز آستین همت را بالا بزنند.

رئیس کمیته امداد ساوه در این مراسم با اشاره به افتتاح چهارمین مرکز نیکوکاری شهرستان ساوه تصریح کرد : مراکز نیکوکاری همان کمیته امداد منطقه محور و با همان اختیارات هستند که افراد بصورت داوطلبانه در آن فعالیت میکنند تا به امور نیازمندان سریعتر رسیدگی شود.

محمدی هزاوه هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری را سپردن کار به مردم , مدیریت بهینه اعتبارات , استفاده از پتانسیل محلات و مناطق , کاهش بروکراسی اداری و ایجاد همبستگی عنوان کرد و گفت : کمیته امداد شهرستان ساوه بزودی کلیه امورات امداد در آوه را به این مرکز واگذار خواهد کرد.

وی افزود : نیمی از درآمد مراکز نیکوکاری استان متعلق به ساوه میباشد و با افتتاح این مرکز که اعضای هیئت مدیره آن با انتخاب امام جمعه آوه برگزیده میشوند کمک شایانی به نیازمندان در آوه و روستاهای اطراف خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی