افزایش ۱۳۸ درصدی مشارکت مردم / ۱۹۸ پایگاه جمع آوری کمک در هفته احسان و نیکوکاری | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۴۴:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , عباس محمدی هزاوه با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت : ۱۹۸ پایگاه ثابت و سیار جهت جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری در نقاط مختلف شهرستان ساوه مستقر شده است.

محمدی افزود : ۱۲۰ پایگاه در مدارس , ۶۵ پایگاه در ادارات و مساجد ۳ پایگاه در مراکز بسیج , ۴ مرکز نیکوکاری و ۲۲ تیم چهره به چهره در قالب مراجعه به شهروندان از جمله خیران حقیقی و حقوقی کار جمع آوری کمک‌های جشن نیکوکاری امسال ساوه را برعهده دارند.

محمدی اضافه کرد : پیش بینی شده که در جشن نیکوکاری امسال ساوه ۱۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال کمک مردمی در ساوه جمع آوری شود و امید است که با تلاش خیریه ها و همت نیکوکاران این سهم محقق شود.

وی با اشاره به اینکه هدایا و کمک های مردمی تا ۲۹ اسفند قابل جمع آوری است افزود : از همشهریان عزیز خواستاریم مبالغ و هدایای خود را به افراد غیر مسئول واگذار نکنند و جهت موازی کاری آن را به مراکز مشخص در سراسر سطح شهر تحویل دهند.

مدیر کمیته امداد ساوه گفت : یک حامی و خیر ساوجی کمک هزینه ۶۰ کودک یتیم ساوجی به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان ( ماهانه ۶ میلیون تومان را متقبل شده است.

وی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی افراد تحت حمایت این نهاد افزود : در حال حاضر ۴ هزار و هفتاد و چهار خانوار ساوجی با تعداد ۷ هزار و یکصد و بیست نفر که حدودا ۲٫۵ درصد از جمعیت ساوه را تشکیل میدهند تحت حمایت این نهاد مقدس هستند.

محمدی اضافه کرد : ۴ هزار و نود و پنج نفر از افراد تحت پوشش زنان سرپرست خانواده , ۷۵۰ نفر دانش آموز و ۲۳۴ نفر یتیم هستند که در سالجاری سرانه درآمدی هر یک از ایتام ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان میباشد.

رئیس کمیته امداد ساوه از افزایش ۱۳۸ درصدی مشارکت مردم نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد : امیدواریم با همت والای شهروندان ساوجی بتوانیم مستمری ایتام را به ۵۰۰ هزار تومان در ماه برسانیم.

محمدی هزاوه در خصوص ارائه بسته های کمک معیشتی در ایام نوروز گفت : با همکاری مراکز خیریه بناداریم ۲ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنیم و بین خانواده های نیازمند توزیع کنیم.

وی در پایان از اجرای طرحی با عنوان ” هبه ” خبر داد و عنوان کرد : در این طرح مردم میتوانند لوازم دست دومی که قصد تعویض را دارند در اختیار کیمته امداد قرار داده تا به دست نیازمندان برسد.

وی از شهروندان خواست مردم برای کمک در این طرح با شماره ۴۲۲۵۲۲۲۲ تماس حاصل نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی